آپوشتان

شکایت از دختر گلی

1390/5/26 14:55
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر گلی سلام

احتمالا این آخرین نامه ای که دارم از سر کارم برات مینویسم چون تصمیم قطعی گرفتم که از سر ماه دیگه نیام سر کار .

میخوام امروز یک کمی هم از بی ادبی هات برات بگم راستش رو بخوای جدیدا خیلی لوس شدی مخصوصا وقتی بابات می آد .اصلا دوست نداشتم که از پدرت حساب نبری .همیشه دوست داشتم که در عین این که با پدرت دوست باشی به حرفهاش هم خیلی توجه کنی و برات مهم باشن ولی الان که این طوری نیستی.شاید من یک کمی توقع ام از یه کودک ٢٠ ماهه زیاده ولی الان داره شخصیتت شکل میگیره ودوست دارم خیلی خوب باشی .دیشب سر نخ دندون غوغایی به پا کردی و من از طرز رفتار پدرت واقعا ناراحت شدم.خواهش میکنم دیگه این کار رو با من نکن.

عسلکم بدون که خیلی دوستت دارم .

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آپوشتان می باشد