آپوشتان

بخشش

1389/12/19 13:33
نویسنده : مامان
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

 درخت دافعه ای دارد که سیب سقوط میکند

والا هیچ سقوطی بخاطر جاذبه نیست.

سلام عروسک مامان

مطلب قشنگی بود که دوست داشتم برای تو هم یادگار بمونه.

تقریبا دو هفته ای میشه اعصابم به هم ریخته .نمیدونم موضوع به هم ریختن وضع زندگیمونه بخاطر اسباب کشی یا چیز های دیگه ولی احساس میکنم اوضام خیلی خرابه روی روابطم با تو هم تاثیر گذاشته اونقدر که مدام دارم دعوات میکنم و تو هم گریه میکنی.

دلبندم منو ببخش.

راستش هیچ کس رو هم ندارم که آرومم کنه .

کاش یک کمی بزرگتر بودی و درکم میکردی تا باهات درد دل کنم . دیروز دکتر تیروئیدم هم دز داروم رو بالاتر برد و هم داروی اعصاب بهم داد امیدوارم با اونها اوضام بهتر بشه.ولی تصمیم گرفتم که دیگه تو رو ناراحت نکنم.

منو ببخش.

اینو بدون که خیلی خیلی دوستت دارم.

تو تمام زندگیمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آپوشتان می باشد