آپوشتان

از دست پرنیا...

1389/12/15 10:08
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام دخترکم 

دیروز ساعت ۲ از سر کار برگشتم خونه ولی دنبال تو نیومدم چون وقتی خونه ای اونقدر شیطنت میکنی که نمیذاری خونه رو مرتب بکنم.

        "این خونه عوض کردن و تمیز کردن ما هم پروژه ای شد ها" 

پنج شنبه و جمعه هم داشتیم با بابات خونه مرتب میکردیم ولی تو پدرمون رو در آوردی یا خرابکاری میکردی یا گریه میکردی یا ریخت و پاش تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخلاصه کاری کردی که من یه فصل نشستم و گریه کردم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدحتی بعد از اینکه دعوات هم کردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعد از کمی گریه باز هم به کارهات ادامه دادی. اینطوری بهت بگم که از ساعت ۸ صبح که از خواب بیدار شدی یکسره بیدار بودی تا ۶ عصر و من بالای ۱۰ بار بردم بخوابونمت ولی کو خواب گریه میکردی که ولم کن برم آتیش بسوزونم و من.... .با خودم میگفتم کاش من جای تو بودم و دو سه ساعتی میخوابیدم.

 

گاهی از کارهات مات و مبهوت میمونم که ای چه مدلشه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

گاهی از کارهات خندهام میگیره تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

گاهی اونقدر عصبانی میشم که با یه تلنگر منفجر میشم

گاهی هم تمام انرژی ام تخلیه میشه و فقط و فقط نگاهت میکنم

ولی هر چی که باشی من یکی که عاشقتم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب هوا خیلی سرد بودولی تو هی دکمه های لباستو باز میکردی و من برات می بستم.داشتیم سریال نگاه میکردیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوتا تبلیغات شروع میشد و آهنگ پخش میکرد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدشروع میکردی به رقصیدنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خلاصه تو تمام دلخوشی من توی زندگیمی.خیلی دوستت دارم عزیزم               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
16 اسفند 89 12:04
ازطرف من وآنیسا بوسسسسسسس وگل به پرنیا کوچولوی ناز وشیطون
مریم
17 اسفند 89 1:09
سلام پرنیا جون مثل اینکه تو هم دست کمی از درسا نداریها شیطون یه بوس گنده از طرف درسا به دوشت شیطونش بوسسسسسسس
مامان ماهان
24 اسفند 89 9:19
مثل ماهان جون من الهی زنده باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آپوشتان می باشد