آپوشتان

غیبت طولانی مدت

1390/2/14 15:12
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم

خیلی وقت بود که برات چیزی ننوشته بوده .راستش خودم هم دلتنگ شده بودم.تو این روزها خیلی اتفاقهای جالبی افتاده و از همه مهمتر اینه که بابات چهارشنبه  ٧/٢/٩٠  بردت آر ایشگاه مردونه و کچلت کرد .و ما الان برات میخونیم:

کچل  کچل  کلاچه  روغن کله پاچه .....

کچله رو خواب برده موهاشو آب برده........

قیافه ات بامزه شده مثل ای کیو سان شدی .اولش یک کمی ناراحت شدم ولی بعدش باخودم گفتم برای تقویت موهات لازم بود آخه رشد موهات اصلا خوب نبود .به هر حال اولین کچلی زندگیت رو هم تجربه کردی .ازت عکس هم گرفتم ولی توی وبت نمیزارم چون شاید دوست نداشته باشی. برات توی آلبوم عکست میزارم.

وقتی ازت میپرسم پرنیا موهات کو.؟.دست میزنی به سرت و میخندی.قبلا موهات رو میکشیدی و میگفتی مو......

از وقتی میری مهد کودک شیطنت هات هم بیشتر شده ولی کارهات سنجیده تره

هر چی که باشی و هر کاری که بکنی باید بدونی که من عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fasan
2 خرداد 90 10:47
سلام بد نیست یه سری هم به ما بزنید up to web http://ehsan418.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آپوشتان می باشد