آپوشتان

دلیل انتخاب اسم پرنیا

1390/2/19 8:56
نویسنده : مامان
2,591 بازدید
اشتراک گذاری

پرنيا

اين اسمي كه براي دوست داشتني ترين موجود زندگيم انتخاب كردم. ميگم انتخاب كردم چون وقتي كه متوجه شدم  باردارم با همسرم قرار گذاشتيم كه در صورت تعيين شدن جنسيت اگه دختر بود من اسمش رو انتخاب كنم و اگه پسر بود پدرش. واينطوري شد كه من به تنهايي اين مسئوليت خطيررو به دوش كشيدم.

پرنيا يعني حرير - ابريشم - نرم و لطيف واينها دقيقا اون چيزي كه همه ما از زنهاي زيبا تصورش رو داريم و اون چيزي بود كه من ميخواستم .

يه دختر مخملي زيبا و باهوش .

پرنيا هم آوا با اسم خودم (آنيا)هم هست.

پرنيا از لحاظ تلفظ خيلي خوش آهنگه.

پرنيا از پري هم گرفته شده.اسمي كه براي همهمون آشناست و از كوچيكي دوست داشتيم كه ببينيمشون.

پرنيا قشنگترين و خوش آوازه ترين اسمي كه به قلب و دلم نفوذ كرد

فقط اينو ميدونم كه تا آخرين لحظه هاي زندگيم خودش - اسمش و تمام چيزهايي كه بهش متعلقه رو ميپرستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 12:27
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آپوشتان می باشد